Ønsker du kontorplass hos oss? Du kan nå bestille kontor!
Vårt mål er å koble statlig, regional og lokal forvaltning tettere sammen, det inkluderer også samarbeid mellom næringslivet og det offentlige.
Du kan nå bestille kontor og møterom hos Statens hus - RegionLab Lister.
Nå er muligheten åpen for at statlige og kommunale ansatte kan bestille kontor og møterom hos oss. Vil du, din arbeidsplass, kommune eller bedrift bidra til å skape en forsterket samhandling mellom det statlige og offentlige i Listerregionen? Vårt mål er å koble statlig, regional og lokal forvaltning tettere sammen, det inkluderer også samarbeid mellom næringslivet og det offentlige. Hos oss finner du et felles kontorlandskap hvor kompetanse, innovasjon og erfaringer kan deles. Bestill i dag å bli med på å utvekslekompetanse sammen!
Hvordan bestille:
1. Velg hvilken tid du ønsker å benytte deg av (timer, dag eller dag+kveld).
2. Klikk «velg ansatt» for å velgehvilket kontor du ønsker.
3. Velg ønsket dato
4. Fyll inn kontaktinformasjon ogdu vil motta bekreftelse på registret e-post.
Bestill kontor her