Studiesenteret Lister Kompetanse lanserer ny nettside. Fabel Media fikk oppdraget med å lage ny profil og identitet til studiesenteret. Det har vært en spennende og til tider krevende prosess med å velge symbol, farger og strategi for markedsføring.

Logoen er inspirert av på og av knappen som man finner på smarttelefoner. "slå deg på" for å komme i studie modus. Den handler også om balanse mellom studier, jobb og familieliv som dere kan se i illustrasjoner på den nye nettsiden.

Vi beholder noe av den gamle identiteten gjennom å beholde Listersamarbeidet sin blåfarge. De nye fargene skal representerer eier kommunene våre.

Den nye identiteten vår håper vi skal gjøre oss mer attraktive og synlige ute hos befolkningen. Det er viktig at vi er relevante og følger med i tiden når det kommer til studier, men også hvordan vi markedsfører oss selv.

Vi takker Fabel Media for godt samarbeid og sluttprodukt. Se hvordan den nye identiteten og fargene ser ut ved å besøke den nye nettsiden til Studiesenteret Lister Kompetanse. www.listerkompetanse.no